Alla tjejer är likadana...

..
Hittade den här bilden och skrattade för mig själv. Den är ju sann ju!!! Jag har gjort många av de där poserna och jag vet värre personer haha...
Skrattade mest åt fix my hair and look seroius och really bad photoshop. Just för att han ser så löjlig ut när han fixar sitt hår och för att jag också tycker det är löjligt med pinsamma inlagda saker på fotot. hahah XD Hemska saker... Var tvungen att kolla igenom bilder jag har på mig för att se hur illa ställt det är med mitt posande!
Nej jag posar ju rätt trist. Tänkte jag skulle fylla upp varje pose. Men jag fastnade redan vid back-breaker haha. Så gav upp. Däremot har jag många grr I'm cute och duckface. Jag erkänner. Jag är en dum tjej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0