Älskar att planera

Var nyss ute på en prommis. För att njuta av det fina vädret. Av en tyst by och mysig by. Och för att dela det senaste med Jesus.
Det var otroligt vackert ute. Stod i mörkret lite utanför byn och tittade upp på alla stjärnor. Fantastiskt! Såg ett flygplan. Gjorde mig lite väl emoionell... haha.
Kunde stått där länge. Det var varm och skönt där.
Samtidigt som det var lite otäckt mörkt. Vem vet hur många våldtäktsmän som lurar bland träden. Så jag traskade vidare.
Tamar sover redan. Jag är märkligt pigg med tanke på hur lite jag sov i natt. Kanske är det känslan av att vara hemma. Jag känner för att spela sims. Eller kanske rättare sagt planer. Planera vill jag göra!
Det är då jag önskar jag hade skola, flytt, matlagning. Vad som helst. Något att få planera och skriva om! Schemalägga! haha
Intressen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0