Äntligen målar jag!

Har påbörjat ett nytt litete målarprojekt. Ska försöka prova på en ny stil. Måste göra det riktigt fint också. Då det är till någon! :)
Tror jag också ska måla på den svarta duken jag köpte på dollarstore. (så man har nå att göra medan den andra torkar!) Har redan en ide. Enkel. Men det enkla kan bli snyggt! Får se... känns skönt att slippa måla duken också. Jag menar är den svart, klart man ska lämna den svart. Får se om jag fick någon svart färg i det billiga paket jag också köpte på dollar. Så man kan måla över det som blir fel!
(Om det nu kan bli fel när man målar?)
(aldrig har ni sett Petra måla brunt förut. Och framför allt. Har Petra någonsin målat en bakgrund?? Jag säger er. Om jag blir en stor konstnär. Kommer denna tavla bli en raritet. För det brukar det väl bli om en konstnär gör något den inte brukar göra?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0