Arg, ledsen, besviken!!!

SKIT OCKSÅ!
varför!!! Här har jag gått och varit glad åt ett uppehållstillstånd. Glad åt att kortet skulle tillverkas så oväntat fort. Att han kunde komma nu i helgen eller nästa vecka!!! Nej nej... Det är inte klart!!! Nu måste vi vänta 10 dagar till!!! (Visst tio dagar kanske inte är så mycket men när man gått och sett fram emot något...)
Då hinner han ju kanske inte komma innan jag flyttar. :(
Jag vill ju bara ha min Orhan här.
Besvikelse!!! Stooooooooooooooooor besvikelse!!
Vet inte om jag är mest ledsen eller arg nu!
Det finns i alla fall inte tillräckligt starka, hårda ord att använda nu!

Kommentarer
Postat av: David Sundqvist

jag förstår att du är arg och ledsen nu. Vem hade inte varit det?

)

2012-02-16 @ 18:34:34
Postat av: Bibbi

Stackars älskade Petra <3

2012-02-16 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0