Blogg

Min bloggs glansdagar är över! XD
När jag var i Kosovo sjönk min statistik massor. Vet inte varför. Var jag tråkig då? Är Kosovo är sådan ointressant land?! Men när jag kom så liksom fördubblades läsarna. Märkligt...
Men så nu denna vecka är jag lika tråkig som vanligt.
Är det för att folk har lov och så? Jag var i Kosovo under juletider. Jullov osv. När love tog slut blev det vardag och folk började läsa. Men nu har ju folk lite här och var sporlov...
Inte för att jag tror att min blogg någongsin kommer bli stor och dra in pengar. Men på något sätt är det lite kul när man ser att folk läser. Och vad det var som var så roligt i slutet på januari och början på februari.
Det får jag aldrig veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0