Bygdeå

God morgon världen!
I morse när jag låg i min dvala. (hade varit uppe sent på kvällen och förbrilt sökt lägenheter) så vaknade jag till min telefon. Farfars sköna stämma var det första som nådde mina öron! ;)
Nu sitter jag och äter frukost. Eller snarare smälter frukosten. typist mig. Jag kan fastna vid frukostbordet tills lunch! Det är som skönt av någon anledning!
.
Lägger upp dessa fantastiska kartor. Så ser ni vars jag funderar på att ta vägen! ;)
Men jag tror att det får vara färdigsuttet nu. Jag ska diska, borsta tanden och... inget mer! Kanske skulle ta en prommis. Solen skiner där ute! :)
kanske ska sätta mig och titta efter boende igen. Även om mitt hopp är lite släkt. Jag menar. I Ånäset finns det. I överklinten. I Robertsfors. Men jag vill helst inte pendla. Vet att det går en del bussar efter E4 där men ändå!
VARFÖR VILL ALLA BO I BYGDEÅ? Kan inte någon rackare byta. Ta en fin lägenhet i Överklinten istället också tar jag över deras. Vore en fair affär! haha
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0