Dags att packa?

Mitt rum är illa. på hög nivå. Men jag känner nu ännu mindre lust att städa än tidigare. Jag SKA ju faktiskt flytta!
Så funderar att idag. (så fort jag skottat) börja packa lite. Spelar ju ingen roll om man börjar i tid. Då kan jag ju städa noga efter mig också! ;) Samt fundera på vad jag ska ta med mig. Ska allt med? Behövs det?
Flyttar jag verkligen på allvar!? haha... galet.
Kanske skulle jag försöka skutta upp på vinden och ta ner det jag har där uppe och packa bättre! Tamar skulle också ljubla för att få komma upp där.
Eller så väntar jag på Orhan. Jag är ganska så vädigt säker på att jag suger på att klättra upp där! haha
Hörnet med mina packade prylar... vitrinen full med skit och viktiga papper...


Foton... tänk om man skulle ta tag i saker och ting och få till en riktig fotohörna. (dock får jag inte sätta upp saker på väggen i nya lägenheten första månaderna. Då jag betalar billigare!)
Snygging till höger! ;)


Sleten... måste duscha också! haha. Mitt hår är snart dreads där bak!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0