Dags att rita igen

Sitter och är sugen på att måla. Men har så snabbt packat ihop alla tavlor. Dock inte så krångligt att jag inte kan ta upp dem igen. Vet inte varför jag var så snabb med att packa. Särskilt inte nu när flytten blir lite framflyttad! ;)
Dock har jag ju mitt akvarellblock/skissblock jag fick av farföräldrarna. (det är ett akvarellblock. men i så billig och dålig kvalite att det lika gärna kunde vara ett skissblock. Gillar det!) Har ju lovat att rita en teckning till min moster så det skulle jag kunna göra nu! Ska bli kul!!! ;)
Sen får vi se om jag drar fram och målar. Mitt rum är i lite bättre skick nu när allt inte står på golvet! (Ska inte få det att låta som om man kan springa fritt där inne!) För jag är sugen plus att färgen lär ju hinna torka innan jag ska flytta.
Vill måla mer tavlor i den stil jag provade nu. Med tjock klumpig färg!
påminner ju mig om att jag inte fotat den nya tavlan ordentligen nu i bra ljus!!!

Ville egentligen lägga ut en bild på någon tavla jag gjort men hittade ingen. Jag kanske inte har visat upp så mycket tavlor här på bloggen?! Ni får njuta av en bild från paint istället (otroligt kladdig men när jag såg den som minatyr såg den riktigt bra ut. Så titta på den på avstånd! haha). Som jag målade på tåget ner från Lycksele. I tristess. haha

..

Har ni några kul ideer på tavlor! Skulle vara kul att våga. Jag menar. Att ni bara säger något till mig och att jag måste göra det. Jag är så feg! Målar jämt så samma!!! :P Då utvecklas man inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0