Dålig på att göra saker...

Känns som om jag alltid har så mycket saker att göra nu för tiden. Och trots det så gör jag ingenting. Jag blir helt slut i bollen bara av att tänka på allt.
..
Idag ville jag komma igång med packning igen. Rensa... serietidningar till exempel.
Mina orkideer skulle kunna behöva sig en skvätt vatten också!
..
Men så står det en himla disk där. Och det är ju troligen jag som måste göra middag.
Bara tanken på att laga middag och diska får mig att helt släppa det som jag tänkte göra. För jag vill ju hinna läsa lite också. Jag vill hinna med att rita, spela, sjunga osv. Och när ska jag hinna det om jag bara gör saker jag känner att jag måste göra.
Sen bara för att jag struntar i de sakerna jag tänkte göra och bara gör det jag måsteMåste göra så gör jag inte det heller.
..
Eftersom jag inte orkar eller har lust alls till att spendera en hel dag med att bara göra måsten!!!
Slutar med att jag bara sitter vid datorn, ritar, sjunger och lever mitt lilla slappa liv!
..
Dåligt... haha
(visst hittade jag en aktiv bild. Ser ut som jag viker kläder haha det är unikt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0