Ett sånt där löjligt skoinlägg igen!

Om 2 arbetsdagar kommer mina nya skor. Jag som trodde de skulle komma i morgon. Besvikelse!!!
Även om jag för all del inte kommer använda dem denna vecka. Inte nästa heller. Det blir väl till något finare tillfälle. Får se. Jag kanske kan öva upp mig så pass så jag kan traska runt i såna höga smala klackar vardagligen!
Övade lite nu på kvällen. För jag har legat av mig. Tidigare hade jag ju massa vinterskor med klackar. Men nu! Nu har mina vinterskor bara en liten liten klack. De är snygga. Men jag har ju legat av mig.
Älskar högklackat.
Om jag vore rik och löjlig skulle jag köpa mängder!!!
Gärna ett par Jeffrey Campbell. (Eller en förfalskning. Går lika bra me tanke på priset!)
Helst av allt de här! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har ett par Litas från Jeffrey Campbell, bästa skoköpet jag någonsin gjort! :))

2012-03-27 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0