Fantastiskt!

Har tänkt hela helgen. På Måndag måste han ringa. Det måste han. Han planerar helgen och ringer på Måndag. Så måste det vara.
Och mycket riktigt. Klockan sex fick jag det efterlängtade samtalet.
Var ett märkligt sätt att få jobb på. Jag har liksom tänkt mig att man ska låta bestämd. Så och så och så är det. Och så är du här den dagen. Den tiden!
Detta var mer som...
Är du intresserad av en halvtid så är den ju din! Det kan ju bli.. men minst 50 procent.
Ja den andra tjejen börjar ju då och som jag sa är det ju inte mycket att göra i början och så. Jag kan inte riktigt säga ett direkt datum. Den andra kommer ju att komma runt slutet av Mars då. Men jag har inte almenackan. Så jag kan inte säga precis. Men om du flyttar upp kan du väl flytta upp April. Det bestämmer ju inte jag men...

Blivande familjen! ;)

Kan inte riktigt få fram hur det kändes. Men det kändes som om. Jag fick jobbet... men nu då? haha..
Vi skulle höras mer framöver. Om vilket datum jag skulle börja och jag fick väl höra av mig när jag flyttat upp.
Inte tänker jag vänta till April i alla fall!!!

blivande kök...

Ringde direkt till hyresvärden och det samtalet var om ännu mindre som förväntat. Inga regler. Inget diskuterat om hur. Bara pang på. 1 mars. 3 månaders kontrakt. Hej så länge!
Jag antar att jag får reda på mer framöver. När jag ska upp!
Nu ska jag bara få hit min Orhan. Hoppas att det blir redan nu till helgen. Men man vet aldrig med ambassader!  Sen är det väl bara att planera... för att så småningom bli västerbottning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0