Fantastiskt!

Det ska faktiskt bli riktigt kul att fara ut och resa igen. Sen biljetten bokades och under hela januari har denna resa aldrig rört min tanke. När jag kom hem kändes det avlägset. Men verkligen inte.
Har jag föresten inte varit hemma en månad snart?
Ska bli skönt att komma hemifrån. Träffa släkten! Vilket ju säkert snart var ett halvår sen! :P
Ska faktiskt bli kul att åka tåg också. Tillsammans med syrran. Har åkt mycket tåg ensam upp dit. Så jag ser fram emot bara sällskapet dit. Trots att det snarare jag är den som åker med henne.
Får då bra med kvalitetstid i alla fall! ;) Det är bra!
Till och med mitt hår kändes bra idag.
Alltså jag skulle ju kunna sitta hela dagen och bara knappra ner braiga saker. Idag är allt fantastiskt! Helt fantastisk!
Så för att inte tråka ut er med allt detta fantastiska ska jag gå och göra mig en kopp te. (Och ge Tamar mat! Så blir hennes dag också F A N T A S T I S K!)
KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0