Fiser framför datorn!

Sitter och fiser framför datorn! :P (med fiser menar jag inte att jag alltså pruttar om någon tror det. Jag använder bara det ordet för att ni ska förstå hur avslappnad jag är!) Är sugen på något men vet inte vad! Godis...
Ska nog fortsätta rita på mina dumma katter! ;) Vill bara slappa nu. I morgon sätter jag igång med grejer så även morgondagen försvinner!
Har en ny uppgift också. Att göra en bukett. Ska bli kul. Känner mig ändå plötsligt stressad. trots att det inte finns några krav på att saker och ting ska vara klara den här veckan. Det känns som om man har så lite tid när man går hemma. Särskilt när man vänt på dygnet. Jag kan ju inte precis börja dammsuga rummet klockan 2 på natten. Eller börja tömma frysen för att frosta ut den runt tolv. Mina päron (särskilt pappa) skulle ju bli vansinniga!
Jag får leva i min tysthet i de bortre rummen eller studion. Där hör jag hemma på natten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0