För lite kontrast?

Skulle väl våga påstå mig klar.Dock lär jag inte låta den vara så länge den ligger framme.. haha
Vill få håret perfekt. Skulle inte ge mig denna gång. Jag ska lära mig måla blont hår!
Jag är ganska nöjd med det. För att vara första gången jag riktigt satsar!!! Men jag kommer nog pilla mer...
Vad tycker ni?! :)
..
Tamar är som vanligt imponerad. Och intresserad...
Föresten fick ju håret väldigt mycket mer kontraster nu än kroppen?! Kanske sa lägga ner några minuter till på den! ;)
Blir inga suveräna bilder nu på kvällen. Måste använda blixt och då måste man ta lite snett ifrån så att inte blixten blänker i blyertsen! :P Dåligt.

Kommentarer
Postat av: amelia

Me gusta mucho!

2012-02-27 @ 14:36:43
Postat av: Linda

GRYMT !!! :D (y) Hur går det med flytten och träffa din älskling o allt nu då? :D Längtar kan jag förstå ? :)

2012-02-27 @ 20:08:49
URL: http://realbeautyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0