fruktstund

Egentligen borde ju all press bara tvärförsvunnit när det positiva svaret kom. När vi visste att det typ var över. Men jag är mer stressad än någonsin. Jag menar. Varför ska jag vänta nu? VARFÖR måste jag vänta mer???
Det vi väntar på nu är ett uppehållstillståndskort han behöver för att kunna resa hit då Kosovo är ett land man inte kan resa ifrån utan visum!
Ser fram emot att få åka till arlanda!
Idag kände jag inte alls för att gå upp. Jag menar. Vad är vitsen med att gå upp om jag bara ska sitta stressad. Men strax slog det mig att det nog kommer folk för lunch idag. Och då vill jag inte ligga kvar. Så bara och kliva upp! Bra det kanske...?
Det är sista heldagen här idag. Vi ska äta middag hos faster Helena. (Som ni förstod var jag inte där igår!)
Nu ska jag äta en mandarin, se simpsons och vakna till liv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0