Funderar och klurar... i onödan!

Man borde inte. Men vi kan inte låta blil. Jag och Orhan sitter ideligen och funderar, försöker lista ut när han kommer. Men allt går emot oss!
Vi hittade en fantastisk resa nu på Lördag. Över wien. En likadan jag tog hem från kosovo. Sen verkar det inte gå några mer såna resor på länge från Pristina. Löjligt!
Andra resor hittar vi. Dyrt (men det är alla resor från unika Kosovo!) Men de kan vara på 24 timmar. Då en liten tripp till Turkiet för att spendera en natt där. Eller kanske en resa till Kroatioen-Tyskland-Danmark-Sverige haha...
Fulbild från planet mellan Italien och Serbien!
Men det verkar inte längre möjligt att komma på Lördag. Då han måste ringa om kortet. Är det klart hinner han inte in för att hämta det samma dag innan de stänger. Åka till ett annat land (även om de är fisigt små länder där nere) gör man inte på en kvart! På fredag har tydligen migrationsavdelningnen stängt. Kan man hämta det från ambassaden istället? Då kanske det går!?
usch.. jag bara funderar. Försöker komma på lösningar men... Jag borde nog släppa och se i morgon vad som händer! Vad de säger!
Men hemska saker om han kommer först nästa vecka och måste resa över hela världen. vänta i timmar!
Dock är väl det viktigaste att få hit han! Jag vill ha han här nu!!! Så att betala alla tusenlappar. Så är det!!! (även om man för samma pris nästan skulle kunna unna sig en resa till thailand haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0