Glasluckor=löjligt!

Känns som jag skriver mycket nu?!
Men.. sitter hemma och har tråkigt. (eller inte så tråkigt nu) plus att jag nästan sitter nonstop vid datorn i hopp om att Orhan spontant ska dyka upp.
Förutom det känns det som det händer lite nu så jag har ju faktiskt något att skriva om! haha :D
Har kommit en bit i packandet... kanske är dumt, att vara så snabbt?! Har packat en låda till köket och tomt nästan 2,5 hyllor i min bokhylla! ;) Har också packat ner alla böcker jag ska ha med plus slängt ner böcker jag inte vill ha med i en annan kasse. Funderar fortfarande på mina stackars serier. Behöver jag dem?!
Tror jag ska gå igenom vitrinen nu! Där finns mycket spännande. Vet själv knappt vad jag fyllt den med. Men allt från viktiga papper-tavlor-drivhus för frösådd-laddare! ;)
Förstår inte riktigt meningen med att ha ett litet skåp med glas? Vad i hela friden ska jag sätta där inne som folk ska behöva titta på?
Hur som helst duger den finfint som kontorsförvaring! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0