God morgon

"Men du hade ju till och med alarm på!"
"Hm..."
"Jag åker till jobbet nu!"
"Ah..."
..
Härlig morgonkonversation. Ja.. jag hade ett alarm på. För även om jag nu bestämt mig för att vända på dygnet på riktigt ett tag framöver vill jag inte vända på det mer än nödvändigt. Jag har varit med om perioder i mitt liv då jag sovit till 2 eller nåt! Och jag tycker om att vara lite ensam hemma! Vilket jag är nu flera dagar i vecka! ;)
..
Men jag vaknade halv tolv eller nåt idag! Ok! ;)
Somnade som vanligt runt fyra. Tror detta är mitt ultimata eller nåt?! haha
Åt precis några amerikanske pannkakor och ska nu sätta igång fläsket. vet inte vars jag ska börja?! Känns som det är massor jag vill göra idag och massor jag måste göra! Till exempel lovade jag ju mamma att frosta av frysen?! Men jag antar att det finns tid under veckan!
Packa, rita, plantera om krukväxter...
Jag tror jag börjar med att gå på toaletten så får vi se vars mina fötter för mig sen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0