Hej kom och hjälp mig!

Gjorde ett mycket nyttigt men smärtsamt inhandlande nu. Köpte bh:ar. Fick ju för länge sen plötsligt större bröst. Men det har gått långtsamt med att köpa större bh:ar, att inse att det behövs... haha... Från B till E! XD Men nu.. Nu är det inhandlat störta någonsin, Så nu lär de väl inte ramla runt. Vilket är oerhört irriterande och obehagligt! ;)
Just för tillfället är mitt rum i kaos! Våldsamt. Ser inte skrivbordet, inte golvet, inte sängen. Det enda jag nu plötsligt ser är väggen bakom bokhyllan då den är nästintill tom!
Men jag antar att jag får göra ett ryck nu för att i alla fall få fram min säng.
Tack och lov finns det en korridor och syrran (som också ska flytta nu i Mars.) har inte börjat packa än på allvar så jag kan ställa alla lådor och packade kassar där så länge! XD
Jag måste ju få plats med min man här också när han kommer!



kram
Nu ska jag bege mig ut på kattjakt och packa klart en låda, skulle vara skönt med en prommis också... sen kanske jag ska till och sova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0