I morgon börjar jobbet

NU!
Eller rättare sagt i morgon. Då jag inte är helt ensam hemma eftersom mamma inte jobbar (sportlov!) Men om jag bortser från henne är jag ensam. Jag känner det. Nu ska det sminkas. Det ska fotas. Jag måste få fram en header. Det har då legat länge på is och jag känner mig lite hård mot den vän som erbjöd sig att hjälpa mig haha
I månader har jag haft denna löjliga bild. Men det ska det bli ändring på. Petras blonda, korthåriga lite mesiga look ska fram!!!!

Min första header...

Vänta bara!!!
Nu ikväll, förutom att påbörja mina svarta tavla och kanske sjunga lite, ska jag börja filura på någon form av kul ide!! för det är verkligen tråkigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0