Idrottar'n

Tittar på skidor för fulla muggar. Inte går de nå vidare för svenskorna så det är inte så lustigt.
Funderar när jag ser sport. varför i hela friden började jag inte i något när jag var liten?! Inte för att jag tror jag skulle ha en chans att bli duktig. Men så jag i alla fall höll igång. Jag är en sån slappfis. Jag skulle vilja ha muskler!
Inte var jag någon löpare. Har aldrig gillat det.
Men innebandy. Jag vill också börja stöta kula eller kasta spjut när jag var yngre. För det var det jag var duktig på i skolan. Näst intill bäst! hehe...
Simma var jag också duktig på. Snabb. (minns jag simmade rygg mot en kille i klassen som simmade i tävling. Och jag tog in på han så läraren och klassen blev oerhört imponerad! haha) Men usch. Så kul är det inte!
Fotboll i Älgarås 2009!..
..
Nej.. Jag vill men jag kommer aldrig igång. Hittar varken lokal eller folk att spela bandy med. Har inte ork att dra till en simhall. Och att stå och stöta kula för mig själv. Det ger då ingen kondition. Möjligen lite muskler i vissa delar av kroppen! ;)
skridskor är ju också kul. Men ofta är det hockeyspelare överrepresenterade. Som glider runt jättesnabbt med sina långa klubbor. (jag har bara en bandyklubba) 90 % killar som tror de är bäst.
Nej det blir aldrig så kul som jag önskar! Vill ha folk i min nivå. Och gärna lite tjejer! ;)
..
..
Hoppas jag och Orhan hamnar i någon ort där jag hittar ett riktigt gäng av tjejer och killar som vill spela någon sport med mig för skojs skull! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0