Inga förbud mot katter!

Nej min teori stämde inte. Jag har inte skapat något sorts länger dygn. Nu har jag helt enkelt bara vänt på det. Idag vaknade jag runt tio! :P
Känns mer på allvar nu. Mailade med hyresvärden om det var kattförbud och när jag kunde komma.
Det var inte kattförbud men katten fick inte riva på tapeterna eftersom jag har en viss specialhyra. (Jag betalar mindre men får inte sätta upp tavlor, lampor, gardinstänger osv. allt som gör hål och skadar lägenheten)
Undrar varför folk oroar sig för det, att hon ska riva på tapeterna? Är det vanligt att katter river på tapeter?! Har då aldrig varit med om det. Jo.. hon tycker om att klättra på vävtapeten i studion. Men det är ju så ute och så frutansvärt fult. Så vem bryr sig?! (det finns i alla fall inte i lägenheten!!!)
INGEN Tapetklösare!
Han gav mig också bankgirot för att betala hyra. Jag menar. Nu är det ju allvar. Jag kan ju till och med betala dit hyran! Hemska saker! Via bank också. Det är annat än att lägga några tusenlappar i en låda i bastun det. (Som jag gjorde i Lidköping hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0