Irritation

Man undrar ju om man är den mest irriterade. Har aldrig tyckt om att prata inför folk. Alltså i telefon eller på internet medan det sitter massa människor (familjen) bakom och lyssnar. (i andra rum i huset)
Förutom det att folk hör så känner man sig lite smålöjlig!
Detta leder till att jag ställer om rösten. Beter mig som en apa. På ett ganska sofistikerat sätt!
Dock lyckas Orhan alltid bli arg på mig då. För att jag just beter mig som han gör och han inte förstår mitt försvarsställningsbeteende och den humor jag för tillfället använder då! Så folk ser att jag inte är så seriös och pratar om löjliga saker på allvar med min man! I fall nu någon skulle råka höra att jag höjde rösten lite när han sa att han ville ha lila gardiner på en orange vägg!
Då reagerar jag hellre som en överdriven snobb!
Obs Bilden har inget med texten att göra.
aaah han måste komma hit snart så jag kan vårda relationen lite. Pussa honom lite i pannan och säga att han är en riktig karl! Han kanske rent av vägrar komma tillbaka till sin märkligt, löjliga apa om det ska fortsätta så här! Paulus har rätt. Man ska inte leva åtskilda som gifta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0