Jobb och boende...

Lång dag blev det. Var trött och somnade i bilen på väg hem. Men nu har jag ätit, pratat med Orhan och liksom vaknat till liv igen! :)
Lägenheten var väldigt fin och låg utanför Bygdeå! :) 3 km från arbetet (om jag får det) men med cykel ska väl det gå! :)
Hann träffa arbetsgivaren också (i hans långtradare utanför shell i Ånäset haha) och jag vet inte varför jag känt mig så säker förut. Han sa inget negativt om det hela men... Det var många som sökte.
Han gillade någon mer tjej och ett tag lät det som en 75% istället för 50... vore ju fantastiskt! :)
Men han sa att inget var bestämt.
Vi får se... Jag hoppas.
Vill bo där. Tamar kommer älska att kunna gå ut! ;)
Plus att jag får lite lägre hyra de första månaderna för att komma igång! ;)
Vi får höra senare i veckan....
Förutom att vara runt på detta var vi till farbror och åt god middag! :) Röda linser-paj och en god soppa på brysselkål, rotselleri och... nåt mer. god var den hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0