Kallt

Blev ingen resa till Lycksele nu inte.
Tåget inställt pga kyla. Eftersom de uppöver gick upp emot 40 ville de inte ta risken! Jaja...
Men B-sviken blir man! Mycket...
Vi kollar nu för att kanske åka i morgon. Antingen bokar vi om tåg eller så tar vi buss för säkerhets skull... Eftersom det verkar vara kallt i morgon också!
Det känns på något märkligt sätt ändå inte som samma sak i morgon. Man har sett fram emot det och så blir det inte så... Gjort sig klar att resa.
Vi får se vad som händer i morgon. Annars får jag väl stanna hemma tills jag vet om jag flyttar upp eller inte!
(vill ju helst då flytta upp innan så jag kan se vars i hela friden jag ska promenera! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0