Kan inte sova!

Nu ger jag upp!!!
Har legat i ca 3 timmar och försökt somna. Omöjligt. Men istället för förra gången jag reste, då det var iskallt, är det denna gången brännande hett. Mår nästan illa så varmt är det!
Tanten framför mig vaknade också till ett par minuter sen och påbörjade genast sin hobby att ge mig onda ögat.
Uj uj... Hon återgick dock, tack och lov, ganska snabbt till att sova igen!
Förstår inte. Vissa har mage att snarka. Hur kan de sova så oförskämt gott. ihopkrökta på två säten!??? Jag blir småavundsjuk och irriterad!
Varför kan inte jag???
Vi är nu i Bräcke. Det verkar inte vara så kallt här. Men lagom med snö. Ser ut som ett vinterlandskap ska göra.
Kollade in nätet, vilket är svårare att få kontakt med nu mellan städerna, och såg att tåget var en halvtimme försenat. Eller det växlade i olika tider. Men nu beräknade de det bara en halvtimme försenat till Långsele!
Usch den här tågresan är ovanligt lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0