Kylan jag gillar

Blev en kväll hos faster Helena tillsammans med mina kära kusiner! :) Vi gjorde chokladpudding, drack te och pratade en massa. Sedan hamnade alla framför mästerkatten i stövlar. Jag gick då efter ett tag. (Dels för att jag sett den och för att jag inte sovit mycket igår natt haha)
Gick vägen hem. Pulsade lite i snön. Någon hade försökt göra stig men jag for ändå igenom snön.
Älskar vädret. Det är inte för kallt. Massa snö. Snölager på vägen som knarrar under fötterna. Det fryser i näsan och andas man med munnen killar det i halsen av den torra, kalla luften!
Blev en rask prommis hem. Mycket skönt! :)
I morgon bär det av till second hand tydligen! :P Sedan pannkaksmiddag med kusiner och till avslutning kusinparty! haha
Blir en bra dag. Ska försöka ta lite snöbilder också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0