Lite skugga gör skillnad!

Kanske nu någon smart typ (Nu tror jag inte så högt om er men...) anade tavlan i förra inlägget. Att det nu står en kvinna på den!
japp.. så är fallet. Tavlan är typ klar. Ska kolla in den i morgon när den torkat för att se om jag är helt nöjd!
Har lite bilder på det färdiga resultatet men som jag tog igår natt när jag målade. Nu är det också för mörkt för att ta bättre.
De första två är från tidigare då jag ännu inte var helt klar! ;)
Utan mörka skuggningar. En väldigt brun tavla! Tyckte dock den var fin såhär. Så är fortfarande lite osäker på om jag gjorde rätt med den starkare skuggan.
In med lite blått och tada!!! ;) Vad tycker ni? Bättre ellr sämre?
Upptäckte också att det bruna kletet. (min så kallade bakgrund) ser plötsligt ut som ett landskap. Ser ni vattnet, bergen och himlen med molnen? (Syns mycket bättre på riktigt! Svårt att fota glansig olja!) Fast o andra sidan ska jag väl inte skriva sånt. Varje betraktare ska väl se sin egen bild! :P Min syster uttryckte.
"Hon står ju i lera!!!"
..
..
Jag är redan sugen på att måla mer. Men det kanske är fel tanke i det här kaoset???

Kommentarer
Postat av: orhan : ditt framtida barns pappa

I love it...it look like you was there, exactly in that place whit that woman to paint her...i see the sky, water and the sun/not sun, but yeah...maybe is little bit brown thats why is more difficult to see all around??i dont understand so much about it... but it look great;)

I am happy to have such a painter woman!!!you are free to fix our future house whit your beutiful paints ;)

loe you piccola!

2012-02-16 @ 08:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0