Mardröm

I morgon får jag mina skor! ;)
morgondagens lilla glädjeämne! haha
..
Nu ska jag ut på en prommiis. Låter som det regnar men jag hoppas på att det bara är dropp från den björk som växer utanför mitt fönster! Annars har jag ju luva på jackan och jag tar alltid gummistövlar! ;)
Gillar att promenera i mörkret och spana på grannarna. Varning! haha... nej nej... så illa är det inte. Jag är ingen fönstertittare fast det är svåt att hålla undan ögonen när folk sitter framför blinkande plattskärmar eller äter kvällsmat vid fönstret i ett upplyst kök.
Men jag kan ju inte säga att jag går runt och råglor!
Jag helt enkelt bara ser till att alla lever och mår väl i byn. Slättes lilla övervakare! XD
Sedan ska jag se en film och sakta slockna. Det är min plan. Att slockna snabbt. tycker jag borde det med tanke på min långa sömn i natt. Men vem vet. Jag känner mig fit for fight så att säga! haha
Det gör mig lite rädd. Stressen kryper på. Om jag inte somnar snabbt vad för tråkigt kommer jag då ligga och fundera på medan jag klapprar mina tänder i rytm till någon tråkig låt så jag får märken i tunga och tänder. (det har min tandläkare sagt!!!)
..
Nej... del ett i insomningsplanen. En friskusprommis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0