Maskerad

Morotssoppa till lunch blev det. Och kusinerna mina hann också förbi en liten stund mellan skola och resor till andra orter. Hoppas jag kan flytta upp så jag kan träffa dem oftare! Och ha maskerader! ;)
..
..
..
Pratade om det. Jag älskar att klä ut mig. Tycker ofta jag varit på "maskerader" och varit den som klätt ut mig värst. Och skämts. Jag blir också så avundsjuk när jag ser folk som ska iväg. Som lägger ner krut på det. Klär ut sig i par till något tillsammans. varför blir aldrig jag bjuden på sånt? Varför har inte jag såna vänner!?
Kanske är just det. Att jag har brist på jämåriga vänner haha...
Jag är och förblir barnslig. En sådan som tycker om att vara någon annan en stund! ;)
..
..
..
Just nu är jag åter sugen på att rita något. För att få tiden att gå. Väntar med spänning på att jobbet ska höra av sig. Men han verkar ha svårt att bestämma sig.
Eller så ringer han inte för att jag inte är utvald! :/
Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0