Massor att göra

Underbar dag! :) Vi satt i solen och blasken och grillade korv och kornbiffar! ;) Uppdaterade varandra om vad som hände i våra liv nu. Känns lite märkligt. Även om vi inte träffas kommer det bli ännu mer sällan nu! :P
När det började bli lite kyligt gick vi upp och spelade spel!
En trevlig och enkel dag. De gick då i alla fall fort.
Hittade inga bilder på oss tre tillsammans. Men stal två bilder från Pia !;)
..
Onsdag i morgon.. Har mycket att göra plötsligt. Bra.. så tiden går... ;) Vill bli klar med allt denna vecka så jag är fri när Orhan kommer. ja.. Jag har fortfarande pinsamt hopp om att han kommer nästan vecka.
Jag måste:
  • Frosta av frysen.
  • Plantera om krukväxterna.
  • Packa det sista.
  • Städa rummet och möblerna ordentligt.
Förutom det göra mat och diska vilket jag gjort väldigt dåligt sen jag kom hem från Kosovo! haha... har liksom tappat det där. Ska bli skönt att ha eget boende så jag börjar röra på fläsket lite mer!
Nu ska jag dricka kaffe och slappa. Är faktiskt lite trött. kanske somnar jag tidigare i natt?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0