Mera väntan...

Efter det tråkiga beskedet fick jag då fart att packa i alla fall. Vill inte tänka. Tiden går fort. Tiden kommer att gå jättefort. Om jag gör något!!!
Har tömt vitrin och skrivbord. Jag har staplat lådorna där ute så nu ser jag faktiskt golv! ;) Väggarna är också kusligt tomma då jag packat bort varenda tavla. Hemska saker vad många. Någon som vill köpa en? Man vet aldrig. Tänk när jag blir känd. Då kan ni sälja den för mycket mer! Jag lovar i alla fall att om ni köper en tavla ska jag försöka bli känd! haha.. lycka till med min naiva stil!
Jag får väl ha en utställning eller något. Vissa tavlor kommer jag knappt ihåg hur de ser ut. Men så fort jag betalar full hyra ska jag klä in väggarna med mina tavlor! ;)
Varför kommer han aldrig!!!!
Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Är mest orolig för att börja tänka. Börja räkna dagarna. Sitta och frenetiskt titta efter billiga flyg. Jag vill inte det igen. Jag kommer bara bli stressad, förhoppningsfull och ledsen
Ge mig ideer på vad jag kan göra för att få tiden att gå! Ge mig en utmaning!!!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag har en bra utmaning :-) Hjälp mig med koreografin till dramat....... Bra idé eller.... Kram

2012-02-16 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0