Mitt liv i rosa...

God förmiddag!
Jag känner lite att min blogg börjar bli lite trist. Jag skriver mycket medan jag inte har så mycket att skriva om!
Jag funderar på om jag skulle läsa allt detta om det var någon anna som skulle skriva?!
Det är fågan det!
..
..
Idag är det hemresa. Ikväll. Buss till Vindeln. Tåg till Hallsberg och sen tåg hem! :) Blir nog en lång resa. Men det gör inget. Tiden går och det är ju faktiskt Söndag när jag kommer hem. Alltså en dag närmare Orhan!
..
..
Just nu är jag ensam hemma och tittar på tv. Såg att de skulle visa "mitt liv i rosa" senare idag. En fransk film som jag såg på någon fransklektion för länge sen. (tror faktiskt jag såg de tidigare också!)
En sån där jobbig film man får ont i magen om.
Om en liten pojke som älskar att klä sig i klänningar och drömmer om att gifta sig med grannpojken. Hans familj och alla grannar tycker han är konstig och försöker ändra på honom.
Jag blir så arg när jag ser den. Inte spelar det någon roll att små pojkar vill klä sig i tjejkläder. Det är ju ganska självklart när tjejkläder är mycket vacrare, roligare, färggladare.. osv. Inte vill man klä sig i kostym för skojs skull?
Så jag vet inte om jag ska se den, eller undvika den för att slippa bli irriterad och ledsen! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0