morgonstund har...

God morgen!
Vaknade i morse runt sex av att Orhan ringde en signal. Var hälften vaken, hälften död när jag letade upp laddaren. Fick igång datorn. Startade msn... Sen somnade jag!
Vaknade strax av en klirrande melodi. Någon ringde mig på msn. Orhan! XD
Så då var det ju bara att vakna till liv.
Nu sitter jag här. Nog pigg för att gå upp. Men fortfarande heldöd i kropp och sinne. Plus att min mage mullrar. Hungrig eller dålig?
det är full fart i köket då syrran, svåger och mamma ska till Ikea. Så jag vet inte om jag känn för att gå dit!
Snart...
Blir hur som helst ensam idag. Känns inte kul att handla saker till hemmet utan Orhan! :P Så jag följer inte med. Men det blir nog fint här hemma... Gillar ju att vara lite själv! ;)
Det är ju nästan också så man kan börja städa och packa! ;) 2 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0