Mycket snack om Bygdeå!

Jo men det verkar som om tåget går. Än har inget hörts och nu borde ju tåget ha lämnat Göteborg! ;)
Ska bli skönt att komma iväg.  Borde börja packa ihop handbagaget. så kan vi bara äta och ge oss iväg. Jag är livrädd för att glömma viktiga saker. Som plånbok, biljett och pyamas. (pyamas glömmer jag ca 80 % av mina resor..)
Just nu är mina tankar nästan alltid på jobb och boende. Känns galet att det kanske bli så. samtidigt som jag är nästan säker på att han kommer säga. Nej. det blir inget jobb!
Men jag vill ursäkta mig för att jag skriver så mycket inlägg om just det. Om flytten, lägenheter osv.
Mina kära farföräldrar hörde av sig tidigare och sa att det möjligen hittat något. I självaste Bygdeå. Inte så liten heller. Ganska så jättestor! (Orhan tyckte det lät jättebra och föreslog att vi kunde spela fotboll där inne!) Och det ska bli kul att se den. Vore ju perfekt!
Ser fram emot att få börja inreda. söka efter billiga möbler. Saknar fortfarande bord... av de viktigare prylarna! :P
Sen måste jag skaffa en matta så Orhan blir nöjd och glad när han kommer!
Nej oj vad jag skriver. packning var det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0