Natt-promenad!

Tog ingen prommis igår natt. Vet inte varför. Jag var trött och ändå kunde jag ju inte sova. Idag känns det likadant. Känner mig trött för att gå ut. Men jag gör det ändå. Är inne så mycket... Rör mig för lite!
Ut och hurta lite och sen in för att somna... med en film kanske... till slut!
I morgon ska jag packa lite mer. Är inte mycket kvar. Fick typ i alla prydnads-saker. Men ändå är inte rummet tomt. Bara för att de inte står under någon kategori känns det jobbigt att packa dem. Märkligt....
Får rensa i morgon. Förutom att fixa med Krukväxterna. Hur man ska få dem smidigt är ett mysterium. Får kolla vädret för att se om det är minus. Om det är plus kan de ju också stå i släpet! :)
Hoppas jag får svar från ambassaden också så jag på allvar kan bestämma datum för flytt.
Jag tror hur som helst att om Orhan nu INTE skulle få kortet på Torsdag så flyttar jag ändå i helgen. För då får han ju inte det förrän om två veckor. Inte tänker jag vänta hemma så länge Tänk så mycket jag kan fixa. Plus att jag betalt hyra.
Ska ändå hem en sväng om två veckor!
Känns skönt att ha lite planerat... Det får dagarna att gå... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0