Orhan-tid!

Somnade runt tre-fyra idag. Vaknade klockan sex och började se på film. Lagom mycket sömn! ;)
Anledningen var att jag ville prata med Orhan ordentligt för en gångs skull. Men då han somnar åtta och vaknar fem. Jag somnar fyra och vaknar tolv lyckades vi som aldrig mötas. Däremellan är det inte ofta han har elektricitet. (om ni minns hur det var i Kosovo då jag var där!)
Så idag hade jag många alarm. Znoosade och kämpade tills jag var helt vaken. Runt kvart över sex kanske! (Är ändå oförskämt pigg nu med tanke på hur många timmar jag sovit!)
Runt halv åtta kom dock Orhan. Men det var värt väntan! :) Vi pratade tills efter tio!
..
..
..
Nu har jag intagit en rejäl frukost/lunch. Ska arbeta lite idag. Ska äntligen röra vid disken och jag ska försöka frosta av frysen! :P
Laga mat ligger väl också på mitt ansvar då alla andra i huset är ute och ränner!
Har ingen riktigt inspiration till det men man kan inte alltid äta flingor så jag får väl anstränga mig lite! XD
Blir en bra dag! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0