Otrevligt

Känns inte bra i mitt rum.
Det är stökigt. Äckligt. Fullt med lådor. som grädde på moset hade Tamar kissat utanför lådan så jag fick rengöra! Fast ändå gör jag just det med glädje. Ta hand om min lilla katt. Man bara måste. Samtidigt som det är kul att göra fint för någon annan. för min lilla katt! :)
Men resten av rummet.
Jag satsade ändå så hårt att jag plockade bort alla lådor och väskor. (med saker till framtida hem) och sopade under. samtidigt som jag gick igenom dem för att ha lite mer koll på vad i hela friden jag har. haha mycket kul är det! Mycket trams! XD
Men just nu känns det inte bra. Jag vill bara bort. Det är dammigt. Men oordningen gör det inte intressant att städa. Måtte jag finna inspirationen. Dammsuga och dammtorka. För jag tror det känns bättre då. och även om jag nu skulle flytta (kanske inte händer så snart...) så är det ändå roligare den lilla korta tid man får bo i ett rent rum.
(Det tar på ett rum att vara borta i månader! haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0