På Lördag

På Lördag kanske.
Då blir det dags att flytta. Om nu Orhan kommer då. Svårt att veta med ambassades flummiga signaler. Men vi satsar på det. Tror på det. Jag ska skriva ett mail framöver till dem och fråga dem igen. (Dock brukar de svara lite torrt och tomt på mail!)
Tänk... det är knappt en vecka kvar. Jag som har massor att göra. Mamma drar ständig fram saker. Ska ni inte ha det här också! haha :P Kanske ska ta tag i något nu.. blir mer taggad nu när det närmar sig! ;)
Vi passerar Arlanda, tar upp Orhan och pruttar upp de sista långa milen till Bygdeå! :)
Måste prata med hyresvärden också kanske.. vi lär ju komma mitt i natten! haha men han sa minsann till mig att jag kunde komma när jag ville, vilken tid som helst! :)
Ännu en glimt av lägenheten. När vi kommit dit och har fått in saker ska ni få en ordentlig genomgång!
Bygdeå. Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0