På något sätt ganska lycklig!

ojojoj... jag blir alldeles. Det är så kul. Egentligen spelar det ingen roll vars eller hur. Men känslan av att så småningom få bli självständig. Att få bli familj med Orhan! :D Ääänteligen!
Tja... nu får man ju på allvar börja leta efter saker som behövs. För än har jag inte lyckats skramlat ihop allt. Visst. Kökssaker har jag då nog av. Men möbler. Och framför allt. Krukväxter. Mitt hem ska då inte stå tomt på krukväxter! Sen ska väl Orhan ha en stor matta om jag känner han rätt...
Och gardiner Gardiner kan ju vara fint... Lampor också för den delen.
aaah. Kom hit nu Orhan så vi kan planera!!! (Jag som gillar och planera och allt också!!! :D haha)

Kommentarer
Postat av: orhan : ditt framtida barns pappa

i am looking forword piccola...hope everythink it will be ok;) you are the best!!

2012-02-13 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0