Packad

Har packat hela förmiddagen. Så kökssaker är klarade och jag började lite med annat också. Men hur i hela friden. Vars har jag fått alla saker ifrån? Orkar inte ta med mig allt så jag får väl gå in med en påse och hiva! Eller ge bort.
Så jag ser vad som ska packas och vad som ska lämnas. Just nu är det kaos!!!
Måste bara visa vilka kökssaker jag valt att inte ta med för Orhan. Han ska ju också få vara med och bestämma! ;) Kanske han har andra ideer än jag! :)
Nu sitter jag mest och vilar. Känns både skönt och lite trist att jag börjat i så god tid. För just idag har jag arbetarlust. Syrran är hemma och tar hand om maten alltså har jag inte mycket annat att göra än att packa?! Har idag heller inget sug efter något speciellt att göra! :P
..

Solen skiner idag. Kanske vore fint med en prommis? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0