Pia :)

Dagen blev inte bara bra. Den blev fantastisk. Känner mig på något märkligt sätt lättad i själen. Allt kommer ju att bli bra! :D
Åkte till Töreboda med Pia. Vi gjorde lite ärenden, bland annat skrev in mig i arbetsförmedlingen. ååååh vilken lättnad. Den stressen är nu borta!
Sedan kom vi hem till mig, åt lunch, såg film, gjorde middag. Ja.. inte så mycket egentligen. Men mycket prat för att uppdatera varandra om vad som hänt sen sist! :P
Nu sitter jag ensam hemma och väntar på att Orhan ska dyka upp. Han sprang ner och åt den rackarn! :p Känns som det var en evighet jag pratade med han sist så det ska också bli väldans trevligt.
Förövrigt är jag tesugen.
Ah vilken underbar dag! Ingen stress. Jag bara ser fram emot framtiden. Älskar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0