resan

Mådde illa. Såg jag fixade det med lite risifrutti och film. Plus godis såklart.
Nu mår jag istället illa va godis. Men det är bättre. Då mår man som man förtjänar. Inte p.g.a. tåget!!!
Syrran läset och jag ser på simpsons. Är smått utråkad redan nu. Fast vi bara rest typ en timme. Illa!
Är ganska så exat 12 timmar kvar. Om allt går vägen!
Nu är vi bara i Gävle..



Ska passa på att ladda en film kanske nu också medan nätet ändå är helt ok. senare lär man väl inte kunna göra särskilt mycket alls!
Det är gott om folk på tåget men inte farligt. Mitt emot oss har vi två datanördar. Så tar Ulrika fram sin dator är bordet mer än fullt. (en flicka här brer nämligen ut sig ordentligt!)
På sätet bakom dem sitter en äldre kvinna som ideligen ger oss onda ögat haha.. Först satt hon snett framför Ulrika. Och råglodde. Sen bytte hon plats och nu är det jag som får ta emot hennes iskalla blick!
Irriterande eller lustigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0