Serieidningar är inte dåligt!

Så vart det dags att rensa serierna. Gjorde det en gång tidigare förra året också noch slängde allt trasigt och sånt som jag aldrig läste (dåliga serier) Men nu var det dags för en hårdare utrensning!
Kalle Anka fick gå till de sälla jaktmarkerna haha... Har dock sparat alla pocket så, tro inte att jag slutat läsa Kalle Anka!!!
Ögonblicket kändes inte så gripande som jag trodde! :P
Detta sparas. Alla Larson och Agent x9 till min kära mor. (så kan jag läsa dem när jag kommer förbi! hehe)
Alla seriealbum såsom Asterix, Marsipulami, Lucky Luke, Johan och Pellevine, Spirous... De ska med till norr!!!
så då vet ni. Om ni hälsar på mig i norr och inte kan sova så har jag underhållning. Något jag saknat ibland när jag hälst på folk tss tss... haha
..
..
Förutom det vill jag lägga till en lien hälsning. Främst till lärare kanske.
(Har nog sagt detta tidigare!)
Det är INTE dåligt att läsa serietidningar. Jag har inte blivit ett sämre barn på att läsa p.g.a. det eller haft problem med fantasin!!! (vanligt lärar-argument!) Nej nej..
Möjligen blev jag ingen bibliotekarie eller litteraturproffessor.
Men vem är det som flitigt ritar och målar nu???
Så var glada att jag trots alla oroliga kommentarer och tvång att läsa en riktig bok plöjde igenom alla seriealbum på Älgarås bibliotek! Fatta hur mycket konst och bilder jag matat mig med.
Brist på fantasi. Hmpf. LÖJLIGT!
Låt barnen läsa serier!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0