Självständig!

Hela dagen har jag letat lägenheter. Hört av mig till hyresvärdar. Kollt efter möbler och räknat på vad jag kommer betala per månad. Vad en nybörjar florist tjänar där uppe. (upptäckte att de tjänar mer uppåt i landet än här nere. Mycket bra!)
Har suttit och ritat på planlösningen. Drömt om inredning osv... ska bli så kul! Så jag verkligen hoppas allt ska gå ihop. Att det ska bli det här nu.
Ska bli så skönt att bli självständig!
Är lite rädd att jag tar ut glädjen för tidigt. Men kanske det är bättre än att bli alldeles för slapp och låta det glida mellan fingrarna. Nej nej! Jag ska ha det här! Ekonomin ska gå ihop! Det ska gå bra!!!
En av de lägenheter jag hittat och är intresserad av. (dock i Ånäset!) till och med uteplats. Mycket bra! ;) Tamar kan motionera där! :P
Kom plötsligt på att jag i morgon ju ska resa! :O haha har inte ens tänkt på det. Kanske borde börja småpacka lite? å andra sidan har jag tid i morgon och jag ska inte vara borta lika länge som i Kosovo! XD
Tåget går ju först runt fem! :)
Ska bli kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0