Skitfilm

Jag har sett många dåliga filmer. Men filmer om djur som går samman för att rädda jorden. Det måste ju vara höjden av pinsamhet.
Jag skulle vilja se Tamar börja diskutera global uppvärmning med en talgoxe! I fred och harmoni samlas alla katter, möss, fåglar, rävar, rådjur, humlor och hundar i Slätte för att en gång för alla få stop på nedskräpningen i lekparken på kräftskivan! Ett gripande ögonblick...
Tamar in action för att rädda naturen!
..
Jag tror de skiter fullständigt i varandra och de har inte en blekaste aning att det är vi människor som gör det. Eller ens att nedskräpning är dåligt?!
Tamar blir bara lycklig att få något mer att nosa på...
Särskilt slutet av filmen då alla djur färdades i blåvalars munnar till New York för att visa människorna att här är vi.
Ja just precis. Skulle du vilja färdas i en blåvals mun från Afrika till Nordamerika?
Hur i hela friden fick de kontakt med blåvalarna!? De simmar väl inte runt Afrika. Fast jag ska inte säga för mycket. Jag var inte bäst i skolan! Kanske det är möjligt!
Filmen var inte ens halvfin. Inte ens rolig! Kändes som en överdriven verision på lejonkungen. Lejonkungen 4, Simba går med i miljöpartiet!
Animals united hette filmen om någon älskar filmer där djur är vänner och kämpar för något tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0