Solen skiner idag

Idag tog jag då igen den sömn jag inte sov igår.
måste sluta skriva om hur jag sover. Vad är detta? En sömnblogg??? Hur tråkigt kan det bli...
Pratade nyss om Orhan. Vi funderar på när han kommer. Kollar biljetter och tack och lov att han inte ska till Sverige på semester. Hade aldrig betalat dessa hutlösa priser om det vore en vanlig resa. Men nu vill jag bara ha hit han. Så låt det ske. Tack och lov vi fortfarande har sparade pengar då jag inte ännu får något av arbetsförmedlingen. (Mitten av Mars!)
Det säger jag er. Ska ni återvända för att söka uppehållstillstånd. Se till att ha bra med pengar sparat!!!
Eller det kanske bara är jag som är så misslyckad och inte har jobb haha...
Nu ska jag diska. Vaknade i morse och trodde jag gjort det så fick en chock när jag kom till köket. Höll på att säga till syrran. "Men vad har ni gjort. Jag diskade ju igår!" När de slog mig. Jag gjorde ju inte det. Plockade bara ner i diskmaskin! haha'
Har fyllt helt idadg och nu ska jag ge mig på disken som är otroligt stor!!! På med musik och diska loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0