Sömnproblem igen.

La mig för tidigt idag tror jag! XD Ligger helt otrött här och funderar på vad jag ska hitta på. Hungrig är jag också. Magen mullrar allvarligt talat!!!
Gick och la mig lite tidigare idag för att jag tänkte att jag då kanske skulle kunna somna en timme tidigare i alla fall och på så vis orka upp lite tidigare i morgon.
Fel fel fel!
Det gick helt enkelt inte! Jag känner mig bara mer pigg nu?
I morgon kommer ju Isse och Pia och jag vill inte riktigt då ligga och sova enda tills de kommer! Måste upp och duscha och koka tevatten innan de dyker upp!
..
..
Känner direkt nu hur stressen kommer. Stressen över att vänta på Orhan och att det är massa sysslolösa dagar framför.
Varför oh varför la jag mig så tidigt??? Nu ligger man här...
Funderar på att helt enkelt dygna. Så kan jag gå upp tidigt och äta frukost och fixa. Men det finns ju risker med det också. Misslyckas jag så lär jag ju sova när brudarna dyker upp! XD
Nej det finns ingen genväg... Man kan inte leva normalt med ett omställt dygn!
Jag måste tvinga mig att sova. Tvinga mig att vakna... :(
Läste föresten i en sömnbok att om människan får sova som den vill utan att ha koll på klockan så lever den efter ett 25-timmarsdygn istället. Alltså flyttar fram sömnen 1 timme varje natt.
Om det är sant så är ju det en oerhörd förklaring på varför jag blir senare och senare... haha Även om jag flyttar tillbaka det igen!
..
..
..
Mest längtar jag efter att få gå upp, äta frukost och läsa något.
Inte ligga här...
3 timmar kvar tills "morgon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0