Söt syster

Sitter i Ö-vik. Vilket vi gjort den senaste timme. Inte för att något är fel utan det var helt enkelt bara en lång paus här.
Tåget ska inte gå härifrån förrän fem i elva. Alltså nu. Vi kom hit klockan tio och när jag såg avgångstiden trodde jag det var ett skämt. Ulrika med! Men icke!
..
Nu börjar vi i alla fall rulla söderut igen! :)
Vi såg klart "Den gröna milen" vilken vi började se på resan upp. Men nu sitter vi och slappar på varsitt håll. Jag tror jag ska läsa Kalle Anka. (min resefavorit.) Min älskade syster köpte en dubbel pocket på loppis åt mig. Ja.. ibland är hon söt! ;)
..
Köpte också äntligen upp de presentkort jag fått från SJ en gång då de var sena. Helt ovärt. Hur ofta passerar jag en sj-butik. Men nu passade vi på att köpa oss varsin kopp te, en flaska vatten och lite choklad i bistro-vagnen. För 100 kr!!! haha Galet!
..
Hoppas jag ska kunna sova gott i natt.
Vill bara komma hem. Vill bara att dagarna ska gå så kanske jobbet ringer och säger om jag fått det eller ej! Vill att tiden ska gå så jag kan rulla till Arlanda! :D)))
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0