Sova är kul, ibland!

Jag har förlängt mitt dygn eller något! Helt enkelt gjort det längre. Eller på något sätt slagit slint på min sömnrytm!
För nu sover jag ena natten ingenting och nästa läääänge. I natt är en. Inte i behov av sömn natt. Jo visst. Det lär bli några timmar framåt morgonen. Men jag kommer inte vakna sent!
I förrförrförrgår somnade jag fem kanske och vaknade sju!
I förrförrgår somnade jag ett och vaknade tolv!
I förrgår somnade jag fyra och vaknade sex!
I går somnade jag halv två och vaknade halv elva!!
Vet egentligen inte om jag tycker det är något fel med det! Lite annorlunda. Men jag utnyttjar ju INTE timmarna nu när jag ligger här och försöker sova! och det håller inte i framtiden. Har man jobb liksom. Vilket jag så småningom har!!!
Det funkar inte heller när man har en man som somnar åtta och vaknar fem! Fast o andra sidan möts vi ju då vart annat dygn för att äta frukost! ;)
Bättre det än ingen frukost alls!
Sömn är löjligt. Det blir aldrig någon ordning på det! Försöker jag fixa och få rytm så är det alldeles för lätt att få den ur led igen!
Förutom det är jag hungrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0